07:47 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رونق تولید

بانک مرکزی با انتشار اوراق گام ۱۰۰۰ میلیاردتومانی ایران خودرو موافقت کرد
نماد برتر- بانک مرکزی با انتشار اوراق ۱۰۰۰ میلیارد تومانی گام توسط بانک صادرات برای ایران‌ خودرو موافقت کرد تا اولین قدم برای تامین مالی ۱۵ هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو برداشته شود.
اولین نماد اوراق گام در بین بانک های خصوصی بنام بانک پارسیان درج شد
نماد برتر- با موافقت سازمان بورس، اولین نماد اوراق گواهی اعتبار مولد(گام) در میان بانک های خصوصی به بانک پارسیان تعلق گرفت.
دستور العمل تشکیل شرکت سهامی عام پروژه تصویب شد
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار ، دستور العمل تشکیل شرکت سهامی عام پروژه را تصویب کرد .
وعده استاندار مرکزی به پرداخت بدهی ۱.۲ هزار میلیارد تومانی شرکت پرحاشیه
نماد برتر- استاندار مرکزی گفت: بدهی‌ ۱.۲ هزار میلیارد تومانی هپکو از محل اعتبارات در اختیار وزارت تعاون ظرف یک ماه آینده پرداخت می‌شود.
بورس بخش از کسری بودجه دولت را جبران کرد
نماد برتر- عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، بودجه ریزی در شرایط اقتصادی و سیاسی فعلی را نیازمند دقت بالا دانست و گفت: تاکید بر مهارنقدینگی و رونق تولید به منطقی شدن بودجه کمک خواهد کرد .
بدهی ۱.۱۵ هزار میلیاردی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی + راهکار تهاتر
نماد برتر- عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به بدهی ۱.۱۵ هزار میلیارد تومانی هپکو به سه بانک بورسی و دولتی از راهکار تهاتر این بدهی بانکی در قالب مجوز موجود در تبصره ۲ قانون بودجه خبر داد.
پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از زبان رئیس سازمان بورس+ درخواست
نماد برتر- رئیس سازمان بورس با اشاره به نتیجه پیامدهای منفی قیمت‌گذاری دستوری از نهادهای بالا دستی درخواست کرد برای مقابله با چنین رخدادهایی در فرآیندهای بازار رقابتی دخالت نکنند.
حمایت اتاق تهران از انتشار اوراق جدید و تا‌مین کننده اعتبار شرکت ها
نماد برتر- کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران از مصوبه شورای پول و اعتبار بر انتشار اوراق جدید گواهی اعتبار مولد و موسوم به "گام" شرکت های تولیدی ، حمایت کرد.
گلایه و درخواست رسیدگی سهامداران به تعلیق ۸ باره هپکو طی ۵ ماه
نماد برتر- برخی سهامداران حقیقی در اعتراض به توقف و تعلیق ۸ باره نماد شرکت هپکو طی ۵ ماه اخیر ، خواهان رسیدگی مسئولان سازمان بورس ، فرابورس ، سازمان تامین اجتماعی شدند.
روند تولید در هشت ماهه امسال افزایشی است/ آمار و اطلاعات بخش صنعت و معدن شفاف اعلام می‌شود
نماد برتر- معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از ۲۵ قلم کالای اصلی صنعتی و معدنی که تاکنون اطلاعات آن استخراج شده است، ۱۷ محصول با رشد مثبت و ۸ محصول روند نزولی داشته است.
فولادی‌ها رکوردشکنی می‌کنند
نماد برتر- در حال حاضر شاهد تداوم کاهش موجودی انبارها هستیم که سیگنال تقاضای بسیار قوی را می‌دهد و محرک قیمت‌های فولاد جهانی بوده است.
دلارهای نفتی را کجا هزینه کنیم بهتر است؟
نماد برتر- یک کارشناس حوزه کار می گوید کاهش وابستگی به نفت زمانی اثرگذار است که درآمدهای نفتی در صنایع زیربنایی و بخشهای تولیدی سرمایه گذاری شود تا کل کشور به ویژه کارگران آثار آن را در زندگی خود احساس کنند.
اقدامات دو ساله سایپا در رونق تولید / برنامه بومی سازی و هدف سال جاری
نماد برتر- مدیرعامل سایپا با اشاره به اقدامات دو ساله گروه در رونق تولید از برنامه بومی سازی بیش از ۸۰ قطعه با همکاری وزارت دفاع، نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش و هدف سال جاری خبر داد.
عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص و پیش بینی روند در ماه های آینده
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص بورس ، روند معاملات در ماه های باقی مانده سال را پیش بینی کرد.
در جریان همه امور قرار دارید
نماد برتر- رئیس کل یانک مرکزی به مواضع رئیس مجلس مبنی بر اینکه مشکلات اقتصادی را باید در میرداماد جست نه جرجیا و آریزونا پاسخ داد و با توصیه ایی اعلام کرد وی در جریان همه امور قرار دارد.